eatreadwearlove

22 Ocak 2014 Çarşamba

Karaköyde Bir ''Dem''


Bazı mekanlar vardır,gittiğinizde zamanı durdurmak istersiniz.Huzur ordadır,sakinlik ordadır,mutluluk ordadır.Hem bütün sevdikleriniz bilsin bu duyguyu tatsın istersiniz hem de kimseler bilmesin benim olsun deyip bencillik edersiniz.
Dem de tam böyle bi yer işte.Gittiğim günden beri anlatmamak için kendimi tuttum,ama bencillikte bi yere kadar.Siz de gidin siz de tadın burayı istedim!


Dem'e ilk defa 1 ay önce gittim.Aslında daha önce de bi kaç kere gittik ama yer bulamadığımız için geri dönmek zorunda kaldık.Küçücük ama çok şirin bi yer.Cam kenarında köşe koltukları var,tam evimizdeki sohbet köşeleri gibi.Oturrr saatlerce çayını iç sohbetini et:) Ohhh!!
Çalışanları da aynı ortamı gibi çok sıcak ve çok samimi.Ama kesinlikle laubali degil.Sanırım hepsi de üniversite öğrencisi.Bir ara keşke yakın otursaydım da ben de burda çalışabilseydim diye düşündüm hatta.(Not:Geçenlerde sahibi Kim Milyoner Olmak İster e katıldı,Boğaziçi mezunuymuş.Bazen kasada duruyor,o da çok tatlı biri.Bi kere gittiğimizde eczane arıyorduk,bizim için eczaneyi aradı,yerini öğrendi,tarif etti:))


Gelelim menüsüne;
Burada tam 60 çeşit birbirinden değişik çay var.Her çayın da altında açıklamaları var,yani bi sürprizle karşılaşma ihtimalinizi minimuma indiriyor.Çaylar 9lira(emin değilim),demlik alırsanız 17 lira.Yanına küçük atıştırmalıklar,kurabiyeler tatlılar da söyleyebiliyorsunuz.
Ben bi kere aç gittiğimde mini burgerleri denemiştim,çok lezzetlilerdi:)

Benim Tercihim:)

Ben en çok coconuta bayıldım!Menüde 35 numara:)Ben bir de 6 numara olan kavunu öneriyorum.Onun da tadı enfes.
Eğer 2 kişiyseniz,demlik söylemenizi öneririm.Bir demlikten 4 bardak çay çıkıyor,bu şekilde tekrar tekrar çay siparişi vermenize gerek kalmıyor.Çünkü emin olun bi bardak çayla yetinemeyeceksiniz:)

Nasıl gideriz?
Daha kısa yolları vardır belki ama ben kullandığım yolu tarif edicem.Karaköy Güllüoglunu solunuza alıp o sokaktan yürüyorsunuz,solda fransız gecidini görünce gecitten içeri sonuna kadar yürüyorsunuz.Gecitten cıkınca karsınızda solda ıssız bi sokak var.Ordan girip sonuna kadar yürüdüğünüzda Dem solda sizi karşılıyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder