eatreadwearlove

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Tatilde Ne Giydim!

Bir haftalık Bodrum tatilimin de sonuna geldim.Hazırlanmasıydı,gelmesiydi,toplanmasıydı derken sizi çok ihmal ettiğimin farkındayım.Ama hala tatile gitmemiş olanlara güzel güzel bikiniler,güzel güzel kitaplar ve güzel güzel yerler tavsiye edeceğimden hiç şüpheniz olmasın:)
İlk hedefimiz bikini!!!Size yazdığım bikini önerilerinden sonra eski bikinilerimi cöpe atmaya ve vucuduma uygun bikini almaya karar verdim.Aslında Zeki Triko ve Ayyıldız da çok beğendiğim modeller olmasına ragmen bir bikiniye 200-300 lira vermeye kıyamadım ve kendimi Pentiye attım.Ne yalan söyleyeyim bu seneye kadar Penti bikini yapıyor muydu,bu kadar başarılı mıydı bilmiyorum ama magazanın içine girdiğimde kendimi kaybettim ve hemen hemen her bikiniyi denedim!İnanılmaz güzel modeller var ve fiyatları 25 ile 50 lira arasında değişiyor.Hem de üç parça alınca %25 indirim kazanıyorsunuz.Neyse cok konustum simdi size kendi aldıgım ve alamadıgım ama gözümün kaldığı bikinileri göstericem:)

Bu benim vişne bahçesi bikinim:) Ustu balenli bu sayede hem gogusleri buyuk gosteriyor hem de denizde oluşabilecek kazaları(bikini düşmesi)önlüyor.
Altının da kalın kemerleri Roberto Carlos bacaklarımı en azından daha orantılı gösteriyor:)

Tatattaaammmm!Bu da hasır şapka ve beyaz pareoyla yaptıgım kombin:) Pareoda Ezginin,pazardan almış çok şık çok minnoş ben bayıldım ama bana vermedi hain:D


Bu da hayatımda ilk defa üçgen bikininin dışına cıkarak aldığım bikinim.Ne demiştik,altını sevmiyosan üstünü iddialı tutacaksın.Bu da o cinsten:)Ama gögsunuz ile boyunuzun arası kısaysa denemeyin derim.
Sağdaki de bu bikiniye önerilen alt.Eğer bacaklarınıza güveniyorsanız giyin derim.Ben giydim olmadı begenmedim o yuzden boyundaki askı renginde düz iddiasız bir alt aldım.









Gelelim ne alamadığıma.Bu siyah üste bayıldım mesela altını da bununla kombinleyecektim ama bütçemi aştım ve arkadan olmadı yarrr sarkısı çalmaya başladı:)














Bunlar da parası neyse veririm en iyisini alırım diyenler
için Zeki Trikodan.Denedim begendim içim gitti alır giyerseniz içim gidebilir ama gözüm kalmaz merak etmeyin:D
Soldaki benim gönlümü üstündeki fırfırlar ve mukemmel pembesi ile çaldı:)
Sağdaki de deseninin güzelliğiyle:)







Birazdan ne okudumla karsınızda olucam:) Benden sıkılmamanızı umuyorum:)
İyi Tatiller!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder