eatreadwearlove

21 Haziran 2012 Perşembe

Güzel Bacaklılara Güzel Pantolonlar Şortlar :)

Bugün size önereceğim,sevdiğim hiç bir kıyafeti ben giyemiyorum.Çünkü biliyorsunuz ki ben bayan Carlosum.Bu yazıyı yazarken kıskanclıktan catlıyo olabilirim ama seneye ben de bunlardan giyebilecegim çok iddaalıyım!!Sevgili ince güzel bacaklar.Size en çok dar paça,fiziğinizi belli eden pantolonlar yakışıyor,bunu da biliyorsunuz zaten.O zaman nerde hangi pantolonlar var şöyle bi bakalım derim.

















Çiçek desenli pantolonlar Zaradan.İkisi de 100 lira.Soldaki daha renkli  olduğu için daha çocuksu bir hava katıyor.Sağdakindeyse daha kontrast renkler kullanıldıgı için biraz ciddi bir havası var.Ben soldakini denemiştim ama hiç yakışmadı.Bacagımı oldugundan daha kalın göstermişti.O yüzden diyorum bu pantolonlar ince bacaklar için:)Ama bi uyarım olucak.Eger boyunuz kısa bacaklarınız inceyse bu kadar yogun desenli pantolonlar sizi bodur gösterebilir.Topuklu ayakkabıyla kullanmanızı öneririm.



Bunlardan yine Zaradan.Ama biraz daha pahalı.İkisi de 139 lira.Bi öncekindeki gibi soldaki daha yazlık daha tatil beldesinde giyilmelik.Ayaga bir sandalet bile geçirip sokaga çıkabilirsiniz.Sağdaki ise yazın çalışmak zorunda olanlar için güzel bir iş kıyafeti olabilecek nitelikte.




Gap bu sene rengarenk şortlarıyla yaza damgasını vurucak gibi.Sadece bu renklerde degil.Sarısı yeşili turuncusu da var.Yani ne renk ararsanız var:) Hem sadece askıda degil giyince de çok güzel duruyor.Bikini altına da giyilebilir,gece dışarı çıkarken de.Ben mavisine bayıldım.Bavul hazırlamadan önce bi uğrayın derim.Bu arada mavi ve fusya olan 96,lila olan 77 lira.Aralarındaki fiyat farkı kumaşlarından kaynaklanıyor.Fuşya ve mavi olan jean,lila olan koton.

İyi Tatiller:))!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder