eatreadwearlove

6 Haziran 2012 Çarşamba

Doğum Günü Kıyafetim

Neden doğum günü kıyafeti dediğinizi duyar gibiyim.Gectiğimiz hafta benim doğum günümdü.Bu yüzden her yerde o güne özel kıyafet aradım.Çünkü hepimiz doğum günlerimizde ışık saçmak,farkedilmek isteriz.Abiye olmayan aynı zamanda gösterişli bir şey bulmak benim için zor oldu.Tabi bir de bacaklarımdan dolayı etek ve sort secenegini de elemiştim.Tam bıktım bu kalın bacaklardan derken imdadıma desenli,bol paça,topuklularla da rahatca giyilebilir pantolonum yetişti


İste bu:))Zaradan aldım,100liraya.Bacaklarımı ince ve beni uzun gösterdi.Herkes ''Denizz çok zayıflamıssın''dedi,kimse o zaman sırrımı bilmiyordu:))Ama keske dert bununla bitseydi.Bir de ustune uygun bir şey bulmam gerekti.Tam 3 hafta istediğim sarı ceketi bulmak için uğraştım.Zarada 3çeşit ceket var.2si çok ucuk bi fiyattaydı.Onları alamayacagım için ben de öbürünü beklemek zorunda kaldım.Sonunda sarı ceketime de kavusunca böyle bi kombinasyon cıktı ortaya.



Tatatatammm.İşte bu da ceketim.Zaradan aldım 140liraya.Ama alıcaksanız hızlı davranın.Pek çok magaza da bedeni kalmamıs.İçindeki bluzse yine zaradan.25 lira.Resimde çok belli olmasa da krem rengi düz bir bluz.


Bu kombinde en sevdigim ayrıntı kolyem.Gecen sene teyzemin hediyesiydi.Yargıcıdan alınmıs.Belki hala vardır.Bi sansınızı deneyin.
Simdi ustumde nasıl durduguna bakın ve son kararı siz verin:)

Ve doğum günü kızııııı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder